MuRiD Ku

12 Julai 2013

Dato` Ramli MS Dan Alyah Sudah Kahwin Senyap-Senyap?


GULPPPP!!!, bukan korang jer yg terkejut mendengar berita nie, tp chekgu hampir2 nak ter...... erkkk takde apa2 lah, gurau2 saje. Korang rujuk berita sebelum nie ya.... ALYAH. Dato` Ramli MS dengan Alyah kononnya sudah pun kahwin senyap-senyap. Berita ini pun penulis sensasi Murai Batu yang war2kan, katanya Dato` Ramli MS beritahu rakannya itu ada terlepas cakap yang beritahu pengarah muzik itu rupanya sudah berkahwin dengan penyanyi Alyah.

Malah Murai Batu beritahu, mereka sudah pun berkahwin selepas Alyah mengerjakan umrah baru-baru ini iaitu selepas dia mengambil keputusan untuk berhijab penuh. Bila dikira-kira balik, makananya sudah lebih 2 bulan mereka berkahwin? Yelah tak silapnya, Alyah pulang dari umrah pada awal April lalu.

Malah, Murai Batu laporkan lagi, Alyah sudah pun tinggal bersama dengan Ramli MS di rumah pengarah muzik itu yang terletak di Bandar Kinrara, Puchong. Apa-apa pun, Murai Batu terlebih dahulu telah meminta maaf jika cerita yang Murai Batu sampaikan tidak benar sama sekali. Tetapi jika benar, harap mereka dapat kongsikan bersama dengan media dan peminat di luar sana.

Harap2 Murai Batu tidak terkena sumpahan betul2 menjadi batu la ya... Chekgu doakan ajer... huhuhu
Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu