MuRiD Ku

10 Mei 2008

Penat tp berbaloi.... ke peringkat akhir Pengisahan Kenegaraan 2008



hmm... semalam abg Faiezi, Stanley ngan Afiti bertungkus lumus berlatih utk separuh akhir Pengisahan Kenegaraan bagi menempatkan diri ke peringkat akhir..... sampai pukul 2 pagi.... pastu bangun awal2 pg sbb pukul 7 bertolak ke Shah Alam dgn Ketua Jabatan Penerangan Ulu Selangor.... Pastu bertanding la utk merebut tempat ke peringkat akhir.....

Penceritaan dah ok tp tak lancar sgt... yer la berlatih dua jam saje sbb baru habis exam.... punyer la ting tong.... pastu bahan media pulak tak berfungsi dgn bak... tp buat derkkk jer n teruskan persembahan... bagus diorang nie... eh kitorang nie.... hehe....

seterusnya dpt jugak kami ke peringkat akhir... "magic" kan..... hmmm, n 24 mei nie akan berlangsung peringkat akhir kat UKM..... kami akan buat kejutan n lebih "magic" lg...... tunggu la, kami akan menang n wakili Selangor ke Peringkat Kebangsaan nanti.... wah, yakin jer....

dalam perancangan Stanley akan bawa watak adik yg lurus n baik.... fiti pulak jd nenek yg pernah hidup zaman penjajah... abg Faeizi pulak aku kena ganti sbb dia kena g UUM utk debat perpaduan.... jd perancangan aku ke debat perpaduan terpaksa di batalkan..... aku akan bawa watak abg yg gedik2 hehe... apa uoll fikir... ok tak???

hmm... tak sabar rasanya nak beraksi di pentas final... lawan ngan peserta lain yg kebykkannya dah dewasa tua sikit hehe... tp bagus rrr diorang... takut n kecut.... Apa pun keputusannya tunggu!!!!
Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu