http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

07 Mei 2008

Kenangan Terindah Semester 4.... aku jd pelik tp benar ahakzzz

hmm, spjg sem 4 ni byk betul kenangan manis yg aku lalui huhu.... yg plg ptg sblm aku keluar dr koleh harun aminurrashid n tinggal kat luar kampus aku all out menyertai pertandingan2 yg di anjurkan.... n paling aku tak lupa kengkawan aku pun join sama, best sgt.... ada beberapa calon kenangan manis yg nak aku paparkan sebagai perkara pelik tp benar pasal aku haha

1. pertama kali masuk ke kelas dgn penampilan baru (semua terkejut n kagum huhahuha... cam bagus jer)

2. program karnival hari terbuka khar (khat)

3. uji bakat utk jd model universiti (poyo jer)

n byk lg lah..... dan yg terpilih adalah aktiviti khat utk di ceritaka huhu

pertamanya masa karnival hari terbuka khar (khat) hari tue..... pada hari kedua khat ada pertandingan fesyen malaysia... aku masuk dgn baju pinjam dari shahrul n designernye abg faiezi.... letak pua kumbu kat leher huhu.... ala2 pengantin ops putera raja la..... dpt no 3 haha.... dpt catwalk kat red carpet.... itu yg penting

Imag0038

pastu hari ketiga pulak sebelah pg ada hair do competition..... aku jd stylist rambut iman.... best sgt walaupun rambut sdr tak pernah berubah huhu.... masa tue semua kengkawan turun jd peserta... abg inra, abg faizie, abg datu, abg shahrul, abg ashiq, mus, dan azmie.... org2 hair asia school yg judge.... vouge giler dpt catwalk sambil tjk rambut.... last2 aku kalah gak.... mus ngan azmie sbg stylist dpt no 3 n abg ashiq jd johan...... pepepun best giler

1_717802447l











ptgnye pulak ade student fashionistas menyaksikan pertarungan hebat antara designer2 pakaian dan juga model2 untuk catwalk di carpet merah.... org yg sama jugak masuk masa hair do competition.... cuma tambah lagi budak2 pompuan n lain2 peserta.... best giler, bila dapat catwalk huhu... tambahan pulak masa aku kat carpet merah tue lagu rihanna umbrella di mainkan, wah mendadak semangat... azmie selaku designer aku pun ape kurangnyer.... meletup jer.... last2 yakin jer akan menang tp kalah huhu sedey.... tp gembira gak coz abg faizie menang no 1 ngan mus sbg model, abg ashiq no 2 n abg inra ngan abg shahrul sbg model no 3.... maka jawapannye kami2 jer yg merangkul hadiah2 sepanjang khat tue huhu..... meletup sgt hadiahnya... nak tau ape, itu rahsia hehehe

Cimg0080















3 model n designer masing2 yg meletup.....

Dscn7716_1











abg ashiq ngan designer dier.... model contoh g kuliah

Dscn7719












abg faizie n modelnye yg meletup mus...... nie baju kuliah ke g outstation kat oversea

Dscn7721












azmie ngan modelnye saiful.... meletup ke kuliah ngan ala2 kebaya

Dscn7722













aku ngan designer azmie.... ala2 gothic la, last2 kalah... ade ke nak g kuliah camnie, pengsan lecture

Dscn7723












abg shahrul ngan abg inra.... sama2 vouge.... cayalah

hmm dan yg lain2 tue jugak vouge n hebat sgt2 tp sowry tak letak kat sini k..... pepe pun inilah kenangan plg manis semster ini aku rasa.... impian korang semua utk catwalk secara halal termakbul haha

syabas kpd semua..... n itulah kenangan yg paling pelik pernah aku lakukan dan lalui.....

Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu