MuRiD Ku

18 Mei 2008

Latihan Debat..... Skrip Pengisahan Kenegaraan???

skunk aku pening jugak dgn nak buat skrip pengisahan kenegaraan nie.... dah lah pertandingan dah dekat.... aduhhh..... hajat hati nak menang la, lagipun dah sampai ke final pun..... hmm, penganti stanley adalah Gunalan.... nasib baik bagus n pandai bersyair.... nampak unik la sikit persembahan kami nanti hehe....

hmm... kali nie aku akan tampilkan lebih banyak prosa tradisional dalam pengisahan team Bitara nie.... aku kan dah masuk team hehe.... yakin jer la....

Guna - bersyair, bersajak, bermonolog, bercerita, berpantun dan bergurindam

Afiti - bercerita, bergurindam dan berpantun

Aku - bercerita, bergurindam, bersajak, berpantun dan teromba (ahakzzz aku suka sekali yg ini)

hmm.... aku juga nak selitkan nyanyian sedikit dan juga tarian hehe.... saje nak tjk yg aku nie dapat menari dgn baik kat hakim (propa jer hehe)

harap2nya dapat jadi johan n wakil negeri selangor nanti.....
Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu