MuRiD Ku

01 Mei 2008

Kenangan Mendebarkan n Manis..... Moderator Forum KPK 2008


Aku nak bercerita dgn korang pasal satu kenangan yg mendebarkan tetapi manis yg aku tempuh akhir Mac lepas..... Aku nie bukan la kali pertama beraksi depan khalayak ramai... hendak di hitung dah beraoa byk aku tak terhitung lg.... Sama ada sajak ke, debat ke, pidato, pantun dan sebagainya sudah tak tau brape lg.... tp kali nie nak citer pasal forum.... masa tue utk konvensyen pendidikan kerjaya 2008.... tajuknye "empower yourself for the future"

Aku bukab pertama kali berforum di pentas.... masa sekolah dahulu dah byk kali tp kali ini jadi pertama kali di UPSI dan pertama kali dgn mereka yg profesional dan pertama kali aku menjadi moderator forum bukan panel.... Bersama pula panel dr universiti lain seorang dan 2 orang dr UPSI sendiri.... Panel dari UPM Prof. Madya Dr Rosnani dan dr UPSI pensyarah FSSK Ustaz Anhar dengan pensyarah kami sendiri utk Konvensyen Pendidikan Kerjaya iaitu En Mohd Noor Idris....

Punyer la berdebar nak giler rasanya hanya tuhan yg tahu walaupun riak wajah confident ahakzzz.... Mana tau kot2 tersilap ke hape ker, malu la depan masyarakat luar yg jd penonton apatah lg ngan Prof Dr dr UPM yg jd panel tue.... Gabra jer aku kat pentas tue.... tp aku perasan gak panel2 tue cam tau2 jer aku nie still baru teramat sgt2 jd moderator forum nie... pdg semacam jer.... hehe... walau apapun aku bersyukur krn mendapat sokongan drp kawan2 semua... bebudak bnk 06/07... lawak2 n humor yg aku buat pun menjadi hari tue tak seperti sll yg tak menjadi ahakzzz....

tp ade la yg buat aku silap sikit2... maklum la still nk belajar... yerla bila tgk masa lebih aku dah gabra... dah rasa down sikit.... tp kontrol sdgkan hati cam nak lari turun jer.... pastu tak sabar2 nak habis.... hmm terima kasih kat kwn2 aku yg cakap aku dpt handle ngan baik dan ok..... ramai yg bg pujian tp tak tau la sama ada nak ambik hati atau ape nyer hehe.... harap2 ikhlas la ekkk.... pasni aku maybe makin bersedia utk jd moderator lg... jgn lupa bg kat aku ekk... hehe, gila nic betul aku nie....



Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu