MuRiD Ku

07 Mei 2008

Hari yg aku takde "mood"

hmm.... entah la hari ini mmg aku bnr2 takde mood.... sejak dari malam lg.... entah knp n apa sbbnya aku sdr pun tak dpt kenal pasti..... sampai la pg tadi pergi cuci rumah yg aku nak duduk sem depan kat Tmn Malim aku mmg takde mood... bercakap pun kdg2 saje..... sampai la malam nie.... hai, entah la.....

aku nak balik rumah sebenarnya, rindu sesgt dgn family terutama mak ngan adik aku.... mesti byk cerita aku nak borak2 ngan adik aku..... pastu memekak ngan die ahakzzz.... rindunye..... dengan mulut pedas adik aku tue..... hehehe.....

dah la tadi aku dpt tau dpt jadi Jawatankuasa Mahasiswa Kolej utk unit luar kampus.... aduhh... ada kursus 28 hingga 1 jun nie.... lambat lg la aku dpt balik.... apa nak buat nie... seddih, tak tahan.... tertekan.... mcm2 aku rasakan sbb dah hampir 6 bulan tak balik.....

aku macam nak menangis sgh2 saje.... tp hati aku memang tgh menangis kerinduan.... aku tak tahan.... aduhhhhh.
Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu