http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

07 Mei 2008

hmm.... aku rindu rumah.....

aku sgt2 merindui kampung sekarang nie.... aku nak balik....sgt2 nak balik sbb telah hampir enam bulan tak balik nie... sedih yg amat.... tp apakan daya.... sabtu nie aku ada pertandingan pengisahan kenegaraan, nasib baik skripnya dah berjaya di siapkan dalam sehari selepas paper last..... tp aku merindui rumah.....

lepas pengisahan kenegaraan, aku tak bleh balik lg..... walau aku merindui rumah..... aku kena ikut latihan ngan budak2 debat utk debat perpaduan nanti... latihan mula 15 mei.... pastu g uum 20 hingga 24 mei.... pastu balik tg malim... ahhhh aku merindui rumah... tapiiiii

macam mana nie, keputusan senarai Jawatankuasa Mahasiswa Kolej utk Unit Kediaman Luar Kampus tak keluar lg.... bila la, aku bukan apa cuma nak tau dapat atau tidak pegang jawatan tue.... kalau dpt maknanya aku terpaksa menunggu lagi sampai 6 jun sbb bermula 29 mei ada kursus.... wah, teruknyeee aku akan merindui rumah nanti.... tp sampai skrg takde apa2 maklumat pun... maybe tak dapat kot.... hmm, nampaknya 26 mei boleh la aku berangkat balik kelantan, rumah n family yg sentiasa menunggu aku pulang.... aku merindui rumah.....
Comments
1 Comments

1 ulasan:

NNCR berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu