http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

30 Jun 2013

ISU FASHA SANDHA TERKILAN DIMADUKAN SELEPAS BERSALIN! (APAAAAA!!!!!!!)




Tidak ada angin, tidak ada ribut, tiba-tiba Chekgu terkujat Fasha Sandha telah dimadukan suaminya. Chekgu rasa Mak Gayah pun kalau berada di tempat Fasha Sandha pastinya terkujat apabila berdepan dengan situasi havoc camnie.

Lebih-lebih lagi apabila dia telah dimadukan dengan seorang gadis yang jadi pilihan keluarga suaminya. Senang cakap, keluarga mentuanya yang aturkan perkahwinan tersebut. Itulah, dulu si Fasha menolak lamaran Chekgu...


Ishhh… Macam mana tu? So sikalang tuhan sajalah yang tahu bagaimana perasaan Fasha Sandha kala itu ya. Satu saja, permintaan Chekgu, semoga Fasha Sandha akan tabah untuk berhadapan dengan dugaan yang seperti ini.

Lebih-lebih lagi apabila suaminya yang kacak iaitu Aaron Aziz

APA????? ABE AARON!!!

Terpaksa mengahwini gadis muda bernama Anzalna 

LAGI SEKALI.... APA????? AN..... URMMM HEHEHE

Dalam drama Tentang Hati yang bakal ditayangkan di RTM bermula selepas raya ini.

Haaaa… korang semua. Isu Fasha Sandha dimadukan ini sebenarnya bakal anda saksikan dalam Tentang dia terbitan Global Network Sdn Bhd milik Datin Zaiton Mohd Jiwa yang juga kakak ipar kepada penyanyi tersohor negara, Dato` Siti Nurhaliza.

Tentang Hati yang diterajui Fasha Sanda dengan Aaron Aziz ini turut dibantu Anzalna dengan Rusdi Ramli dan ia mengisahkan tentang situasi yang terpaksa dilalui Fasha Sandha apabila suaminya Aaroz Aziz dipaksa berkahwin dengan Anzalna oleh keluarganya.

Namun, keadaan itu berlaku kerana keluarga Aaron Aziz tidak mengetahui bahawa anak lelaki mereka itu telah pun mempunyai isteri kerana tanpa pengetahuan keluarga, dia dengan Fasha telah berkahwin senyap-senyap di luar negara.

SOOOOO.... JANGAN DUK GOSIP2 FASHA KESYANGAN CHEKGU TUE LAGI TAUUUUU!!!!
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu