http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

27 April 2009

Skandal..... oh... kenot2

Setiap hari kat mane2 mesti ada yg cakap2 sal skandal ekk, samada skandal betoi2 atau skandal si pengossip yg ciptakan huhuhu.... kirenya jd broker pasang memasangkan org tak bertauliah rrr.... so, apa tue skandal sebenarnya... betoi2 or gossip saje....

Bg aku rrr, skandal tu takde mende sbnrnya... huhuhu tp sape yg nak jdkan aku skandal oh... kenot2... aku relakan saje kuikuikui..... tp tgk rrr skandal aku tu bleh bg ape, kalau setakat ckp omomgan kosng.... kenot la.... yg plg ptg fulus huhuhu.... opsss... cukup, bukan aku nak cari skandal ekk.. sekadar gambaran nape adenya skandal hehehe.....

so, sape nak tips cari skandal kontek me okay..... nak bantai skandal pun bleh gak.... nak mintak tlg aku skandalkan bleh.... tp nak skandal ngan aku tu kenot rrr.....



skandalkah??? hahaha, kenot2
Comments
1 Comments

1 ulasan:

AFITI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu