http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

10 April 2009

Maafkan AKu Teman2

Maafkan aku teman2 kerana mebuatkan kau tertanya2..... kalau aku sedikit sebanyak buatkan kamu terdetik benci padaku.... tidak dapat untuk aku menghindarinya lagi.... aku sedang mencari diri sendiri yang kian jauh dengan harapan dan impian ku.....

Teman Kelab Debat ku....
Maafkan aku sangat2... aku merindui kalian
biarpun kalian tidak mengingatiku dan hampir melupakan aku
sangat merindui untuk berjuang lagi bersama-sama korang
Namun, apalah daya aku....
Bukan kerana aku terlibat dengan pengurusan lain
kerana dahulu pun aku terlibat juga
tapi masih boleh berikan komitmen
namun kini aku kehilangan diri sendiri
aku harus betulkan apa yang telah tersasar....
maafkan aku kerana tidak dapat bersama lagi....
aku tidak kisahkan apa2 lagi termasuk pelajaran
tolong fahami aku... biarpun korang tak pernah bertanya
atas perkara yang sukar untuk aku kongsikan....
namun semuanya tidak kerana aku sudah serik
kerana jiwa aku sangat mencintai dunia debat....
tetapi jalan hidupku telah menjauhkan aku dari semua
yang aku aku minati.....

Teman JMK ku....
lihat aku sekarang....
apa yang berlaku.....
samada kamu faham atau tidak
buatlah tafsiran...
aku sebenarnya tertekan
dengan pelbagai dugaan
demi dugaan yang mencabar...

Teman2 Baikku
aku sudah serik untuk bercerita lagi
kamu pun sudah muak untuk mendengar
kali ini biarlah aku simpan sendiri
apa yang kamu nampak itu bukan yang kamu nampak
apa yang kamu tafsir itu bukan yang kamu tafsir
terlalu berat yang aku rasakan
terlalu sakit.....

Teman2 yang lain.....
terima kasih kerana ada yang bertanya
kenapa n mengapa???
aku tiada jawapan untukmu....
maafkan aku.....

yang pasti aku tak akan lari ke mana2...
aku tetap kan berada bersama2 di bumi bertuah ini
cuba untuk mengikuti kamu semua sedaya mungkin
namun hati aku tidak lagi di sini
kerana aku telah tertinggal ia entah di mana
sudah lah keseorangan
sudah lah tanpa sandaran
ah letihnya hidup ini......

MAAFKAN AKU!!!!!
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu