MuRiD Ku

22 April 2009

EXAM

24 April nanti aku akan memulakan exam baut kali ke enam di UPSI ini,
kali ini aku agak tenang dan tidak lah takut sgt nak mengahdapinya.....

bukan la bermakna aku sudah bersedia, ttp aku rasa tak perlu terlalu menekan diri
utk study habis-habisan.....

entah la, kalau ikutkan selama lima sem yg lepas.... aku mencuba dan mencuba saat2 hampir exam.... dengan harapan aku dpt lebih baik.....

hmm... akhirnya sama juga, aku try juga tak mencuba sgt..... keputusannya sama jugak.....
jd apa boleh buat, nak semakin baik tak dpt.... menurun belum tentu.....

jd sem nie takde rasa sgt nak exam.... persediaan sederhana, tp nota tetap habis aku baca.....
tetap habis aku tulis balik.... tetap habis aku pdkkan nota tu jd pelbagai peta......

tp bab semangat tak berkobar2 sgt.......

harap2 semua berjalan dgn baik.....
Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu