http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

27 Mac 2009

Hmm.... Terlupa Sudah Mahu Menulis

Salam.... npknya aku muncul kat ruangan blog sdr skali skala saje huhu.... hampir terlupa mahu menulis..... Bukan tidak mahu namun kekangan masa yang teramat sgt.... Sedangkan blog nie harus aku sentiasa update dgn bahan2 baru utk tatapan bersama terutama ttg kaunseling krn En Aziz mahu menilai utk subjek Pengurusan dan Perkhidmatan B&K..... Ya tuhan.... kesibukan ini membataskan..... Hmm, mari aku semak kembali apa yg berlaku sepanjang aku biarkan blog ini berhabuk......

1) Pementasan Teater "KERUSI"... team Warisan Ungu UKLK berjaya meraih tempat ketiga dan kategori Pengarah Terbaik.... wah bangga sangat2 huhuhu.....






























2) Pembentangan aku kat Sidang Dewan Pendidik membawa isu Rancangan Orientasi Sekolah (ROS)... berjalan lancar namun di sebabkan penganjur tidak membawa pihak yg sepatutnya menjawab, isu itu tergantung begitu shj... Apa jawabnya??? aku pun masih tertanya-tanya.... OPs!!! aku bukan pembangkang okay.....


3) Pelbagai program Jawatankuasa Kediaman Luar Kampus.... saban minggu n sgt memenatkan aku..... aku sering tertido (bukan tido ya....) dalam kelas huhuhu kawan2 aku pun pelik nape sem nie aku camnie..... tahu lah kawan2, JMKLK byk sgt program huhuhu..... Nak lawan MPP ke???

4) Pertembungan antara program JMKLK dgn program lain yg menjemput aku turut serta samada sbg pengacara, peserta dan urusetia..... Aduiii pening!!!!

5) Kem Kemahiran Belajar perlu aku ikut juga sbb ini tugasan ada markah huhuhu..... kat SMKA Slim River......

6) Kem Motivasi PMR utk SMK Trolak Selatan & SMK Sg Keruit( JMKLK nyer program)..... wah dah lama tak wat kem2 camnie .... nape masa kat u ni aku kurang terlibat dgn benda2 camni bandingkan masa form 6 dulu????

7) Tugas-tugasan setiausaha JMKLK.... Arie call minta wat itu..... Ijah ym minta siapkan ini..... Hanis berkali2 mesej minta siapkan report.... waaa.... camne ngan tugasan akademik pulak????

8) Tugasan akademik aku kena rushing dalam dua minggu... mmg kritikal..... n sampai skrg masih bertungkus lumus..... wah bala semua nie.... sem depan taubat aku duk kat umah jer.... jgn panggil aku ikut mana2 xtvt lg......

9) Proposal???????? apa jd... baru sekali jumpa Dr Jaz utk luluskan tajuk.... nasib baik sekali jumpa dah lulus dgn sedikit pindaan huhuhu..... "Persekitaran Keluarga dalam Kalangan Remaja di Pusat Pemulihan Akhlak Tanah Merah.....". Mampu??? yeah aku boleh......

10) Kem Kaunseling kelompok bakal tiba...... wah ini penting utk aku bersedia.........

11) Mahasiswa ke Desa.... JMKLK punyer.... sakit otak aku fikirkan nye..... cuti ni aku tak balik yer kawan2...... cuma beberapa hari sahaja utk jenguk kg...... So jumpa la bulan 12 nanti ekk.....

n pelbagai lg yg hampir aku terlupa..... huhuhu..... dan dlm kesibukan ni aku sebenarnya rindukan rehat.... aku rindu utk bersama kawan2.... aku rindu utk balik kg sekejap..... aku rindu utk berbual2 ngan kawan2 lama di telefon.... aku rindu utk balik cuti wat program di sekolah lama..... aku rindu utk jumpa kawan2 lama..... aku rindu semuanya.......beginilah Tsunami Hati aku...... hanyutkan semua yg aku rindukan..........
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu