http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

27 Mac 2009

Friendster Kwn2 n Blog Ayahanda Taifor

Hari nie sbb terlebih tido skit.... aku tak leh nak lelap huhuhu.... so aku wat la kerja2 yg terbengkalai sambil2 tgk2 fs kawan2..... Best gak mengenang2 masa lepas nie..... rindu aku ngan kawan2 lama dulu.... mmg bertahun2 tak berhubung ngan mereka.... yg form 6 tak tahu ke mana apatah lg yg form 1 - form 5...... yg ada dekat UPC ni pun tak terjumpa.... yg ada hanya Yusuhairi, itupun asyik bergaduh jer ngan dia.... maklumlah dia dah jd senior debat yg hebat.... banding aku senior yg tak hebat huhuhu......Perasan la ko Hairi......

tgh2 tgk2 fs diorang aku terjumpa fs Ayahanda Taifor..... hmm bangkitkan lg kenangan masa form 6..... huhuhu..... kenalkah lg ayah dgn pelajarnya yg ini..... Lama sudah tak ke temu..... Hmm.... belek punye belek.... aku terjumpa blog ayahanda.... Hmm, kagum sekejap..... apa lagi habis aku menelaah blog itu..... Wah... ayah still aktif ekk..... malah makin hebat.....

Semua tue buatkan aku merindu zaman2 sekolah dulu.... masa wat program ngan Masrul, Tikah, Eno, Ucop, Mazura, Kak Su n lain-lain..... Ingatkah lg mereka??? Hmm, sudah lama aku meninggalkan semua itu.... sedar tidak sedar aku bakal bergelar kaunselor lg setahun..... Mampukah aku???? sedangkan kat sini aku jarang wat program melainkan tugasan yg ada markah yg mewajibkan..... aku lebih byk terlibat dgn perkara lain.... debatlah, pengacara lah, teater lah.... macam2.... Mampukah aku nanti???

Ah.... dalam waktu2 camni jgn tanya lg..... aku mampu sebenarnya.... Yeah aku boleh.... n aku sebelum tu aku nak jumpa kembali ngan kawan2 lama aku.... terutama ngan Ayahanda Taifor.....
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu