MuRiD Ku

08 Julai 2011

Perasan atau Perasaan Saje


Jangan tanya!!!!!


Siapa?????

Skarang di skolah aku seringkali mendengar soalan begini :

"Faiz, bila lagi?"

"Faiz, dah ada calon blum..."

"Nak akak tolong carikan ke???...."

"Faiz nak yg macam mana????"

Mungkin sbb aku paling muda di situ dan paling comel, cute, hensem n sgala2nya lah bg warga Badawi hehehe.... tak percaya pun, aku sendiri hingga ke saat ini terpengaruh utk percaya sbb saban hari ayat ini mnghantui :

"Hari nie faiz nampak hensem la...." (semalam n dua hari lpas n minggu lpas pun cakap bgitu jgk)

"Faiz.. waaa segaknya...."

"Anak truna nie hnsem betul....."

Itu dari kakak2 n abg2 yg ada... Tp bg murid2nya pulak.... :

"Cikgu..... cute la...." (ayat ini akan berulang2 skiranya aku berselisih dgn barisan pelajar yg panjang biarpun berblas2 org..)

Atau yg memanggil dari atas atau tmpat yg jauh...

"Cikgu!!!!!!!!!..... cute.. hensem....."

Atau aku kdg2 terdgr mereka berbisik2....

"Cikgu Faiz nie hensem la kan.... brgaya...."

Dan plbagai ucapan yg mnyelubungi diri.... Dan aku rasa disbbkan itulah perasaan aku mnjadi perasan.... Tp aku rasa mungkin ia dah jd betul sbb bukan 40 dah cakap tp dah lebih 400 org....

Ish3....

Apa2pun coretan yg mrepek ini sekadar melepaskan kebosanan... pengalaman aku di sekolah... Kalau nak termuntah tue silakan jer.... hehehe...



Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu