http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

25 Februari 2011

Kehidupan Aku Kini

Assalamualaikum....

Masa berlalu terlalu cepat. Tanpa aku sedari sudah hampir 3 bulan berada di Pulau Mutiara ini. Tak pernah aku terfikirkan untuk memulakan karier aku di sini. Namun hakikatnya aku dapat merasakan ada kegembiraan yg semakin hari mendatangi aku. SMK Datuk Hj Ahmad Badawi memberikan aku satu inspirasi utk terus unggul sebagai seorang guru umumnya dan seorang kaunselor khususnya.

Dalam masa 3 bulan pertama ini juga banyak perkara yg telah aku lalui. Perkara2 tersebut memberi aku semangat utk menjadikan karier sekarang ini menarik dan membanggakan. Walaupun ada sesekali aku merasa sangat merindui impian dan cita-cita aku yg tertinggal sebagai sebahagian daripada sejarah dan mungkin akan terus menjadi sejarah.

Aku juga merasa bertuah kerana bukan sahaja aku terlibat dalam aktiviti di sekolah. Namun penglibatan aku juga mula di perlukan di peringkat PPD Seberang Perai Utara ini. Semua ini telah membangkitkan rasa yg positif utk aku melangkah jauh ke hadapan. Insyallah suatu hari nanti aku akan menjadi seseorang yg selama ini aku impikan.....
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu