http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

25 Februari 2011

Benarkah Cinta

Dan aku pernah mendengar
Jua aku pernah terbaca
Malah berkali-kali aku di ingatkan

"Cinta takkan datang kalau tak dicari..
Cinta takkan datang kalau tak memberi (hati)..
Apapun, semoga beroleh cinta sejati!"

Namun aku selalu tewas
Sering pula aku kehilangan
Lantas aku ingatkan pada semua

"Cinta akan datang kalau "dia" menanti..
Cinta akan datang kalau "dia" menerima (hati)..
Apapun, semoga beroleh cinta sejati!"

Benarkah aku mencari cinta
Dan benarkah cinta itu ada
Sedang menanti dan menungguku
Lalu akan menerima apa yg aku serahkan (hati)

Jikalau benar jelmakan diri
Jangan bersembunyi lagi
Kerna aku bimbang
Waktu terus berputar
Masa kian berlari
Dan aku masih lagi tertanya
BENARKAH CINTA
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu