MuRiD Ku

02 Januari 2011

Dalam Perhatian.... Kawasaki Ninja or Peugeot

Sekarang aku masih tidak ada kenderaan utk membantu aku ke mana2.... jadi aku menyimpan satu harapan, kalau aku nak beli kenderaan aku kena dapatkan apa yg aku minat. Dalam byk2 jenis kenderaan aku paling minat Superbike.... aku macam2 mana pun nak dapatkan jugak Superbike.... Ini model yg aku target... Kawasaki Ninja... semestinya warna hijau, warna kegilaan aku utk semua benda


Kemudian, kawan2 aku kata kalau hujan camne.... hurmmm aku pun mula berfikir, kena beli kereta jugak la.... Tapi aku kalau nak beli kereta hanya Peugeot yg jadi pilihan. Tapi agak mahal la pulak... Fikir punya fikir.... mungkin untung yang dapat melalui Butik Pengantin aku n Konsultan yg akan beroperasi tak lama lg mampu membantu... maklumlah gaji sebagai guru kecil ajer.... Aku mahu dapatkan ini... Peugeot 207 Sedan

Sama2 doakan aku yer.... pastu kepada org2 kelate wat la tempahan byk2 kat bridal aku... yg lain2 negeri bleh tempah hantran ke, kraftangan ker hehe...
Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu