http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

09 Mei 2009

YIN.... adikku sayang

hmm, kat atas ni adalah adik angkat aku Yin... encem tak??? hmm, mesti rrr tgk abg dia rrr huhuhu....... teringat pulak kat dia coz agak lama tak jumpa just mesej n calling jer.... dia ni budak Perak n aku jumpa dia masa wat satu kem motivasi kat UPSI.... aku tgk adik aku ni berwawasan cam aku hehehe.... byk gak yg persamaan yg kami ada al-contohnya tarikh lahir yg sama, pastu cita2 yg sama utk jd peguam tp yg aku punyer tak kesampaian... harap2 Yin boleh, chayok2...... n then dia ni suka berdebat gak....

adik aku ni pandai nasihat aku, yer la kdg2 aku ni bengong2 sikit, citer kat dia so dia bg rrr nasihat hehe.... saje jer nak test dia nyer thinking.... sgt matang n menghormati aku.... taun ni Yin akan duduki PMR... aku selalu pesan kat dia, belajar rajin2 n jgn nakal2..... aku nak sgt dia berjaya dalam exam tu nanti.... pastu dpt kejar cita2 yg seterusnya.... tp aku nyer keyakinan bahawa adik aku ni rajin orangnya, walaupun aku tak npk depan mata... tp aku yakin dia kuat belajar.... n yg paling ptg punyer harapan besar then pandai berdikari..... oh ya, Yin ni anak bongsu dr 8 adik beradik... ha tgk sape kata anak bongsu ni manja lebih n lambat matang.... Yin aku tgk boleh berdikari n matang..... tp aku agak dia manja gak rrr sesetengah perkara.....

k rrr.... gud luck 4 my bro.... abg hope ur success in life....
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu