http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

09 Mei 2009

Exam Dah Berlalu

Hari ni merupakan hari kedua berlalunya exam.... selepas memuaskan diri melepas dendam utk tido sepuas2nya baru der mood nak layari tenet.... uhh lega sungguh rasanya bila exam dah lepas.... walaupun sem ni takdelah aku akhirinya dengan penuh keyakinan cam sem2 lepas.... cuma.... hmmmm yg pasti aku sgt takut memikirkan result nanti... aku sudah dpt membygkan apa yg akan terjadi... huhuhu per2 pun salah aku gak... ala relaks rrr semua tu tak ptg, yg ptg dah nak habis hahaha (chewah, ayat senangkan hati sindri huhuhu)

nampaknya, sem depan aku sem 7... semester akhir di UPSI sebelum praktikum kat mana2 sekolah yg belum lg aku fikirkan.... rasa2nya nak wat kat TrolaK Selatan, sekolah adik angkat aku Yin... senang sikit kalau ada adik kat sana... boleh mintak tolong dia carikan aku klien nanti huhuhu (ceh, jahat sungguh) Per2 pun yin exam taun ni, kot2 dia dpt ke sekolah teknik taun depan lepas dpt result elok PMR... tak dptlah aku mntak tlg dia..... nasib rrr, per2 pun aku harap Yin dpt yg terbaik dalam hidup dia....

dan aku....sekarang akan lebih berhati2 utk jalani taun akhir ni... tak boleh melalaikan diri lg... (selama ni bukan aku terlalai tp sengaja melalaikan diri)... yg ptg aku mesti termotivasi bukan menjadi nasi yg nak basi (nah ambek ko... ingat bakal kaunselor n kaunselor2 ni kuat semangat????? erkkkk kdg2 jer lemah semangat.... jgn mareee ekkk sifu2 hehehe)

okay rr.... aku ase nak p makan jap... k bye...
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu