MuRiD Ku

09 Mei 2009

Boring nyer...

Exam dah takde.... time2 camni la terasa cam nak bace nota plak... masa exam tak mau huhuhu....byk kawan2 dah balik kg... tp aku belum lg... keba settle kan kerja2 utk program MAKSA dulu... pastu 12hb aku balik jap... tu pun sbb sekolah lama aku suruh aku wat program... leh la jenguk kg kejap... then 18 aku dtg UPSI balik utk teruskan kerja2 tuk MAKSA nanti....

sampai1 jun pergi MAKSA iaitu mahasiswa ke desa...ala2 baktisiswa la jugak.... hmm, aku punye portfolio kali ni cam biasa la yg tetap Naib S/U pastu merangkap Unit Jemputan, Sambutan dan Protokol... hmm mmg saje jer nak suruh aku berprotokolkan.... ambik korang nanti huhuhu..... n then pengacara utk malam kebudayaan... kononnya aku ni paling vouge la bila mengacara sbb tu suruh aku.... ala2 cam aznil hj nawawi la kan hehehe......

habis MAKSA 6hb, tak leh balik lg... kena tunggu utk Kursus Pemantapan JMK UKLK baru bg sesi 09/10..... aku dah jd mantan dah huhuhu... bye2 UKLK cedeynye nak tinggalkan semua ni... byk sgt2 memori indah bersama2... program tu 10hb sampai 15hb.... so nak tak nak, mau tak mau 16 or 17hb baru lah bleh lepak2 dgn senang hatinya kat umah.... eh senang hati ke??? maunye, coz seminggu dua lepas tu nak bukak sem baru..... minggu pertama dah kena bentang proposal utk kelulusan waaaaaaa!!!!! kena prepare awal... yer la, mesti aku nak yg sempurna n terbaik kan.... susah org perangai cam aku nie huhuhu......

hmmm... takpe sebelum aku balik 12hb ni aku ingat 11hb tu nak jumpa penyelia aku Dr Jaz.... nak dpt gak la tip2..... wah semangat betul aku ni..... pastu akan bermulalah era baru sem 7.... aku akan tumpukan pada akademik pulak sem ni.... dah terlalu letih dah nak join pelbagai aktiviti...... okay kita tgk asem depan camne huhuhu... seee u
Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu