http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

13 Julai 2009

Ketakutan pada keTIDAKPASTIan

Hmm, satu perkara yg aku kurang gemari n sangat takuti adalah sesuatu yg TIDAK PASTI..... lantas dek kerna itu aku sering ingin hindari perkara yang tidak pasti..... sama seperti situasi aku sekarang, walaupun aku yakin n pasti dengan perasaan sendiri namun gagal untuk memahami kata hati individu lain (Apakah benar aku bakal Kaunselor, jika begini???).... Huhuhu, apa yg perlu aku perbuat kini hanya perlu berdoa n terus yakin pada perasaan n harapan sendiri.... Yakin pada apa yg aku rasa, yakin pada yg aku telah lalui, yakin pada perlakuan, yakin pada segala apa yg aku harapkan berlaku..... Aku tak pasti yg lain selain aku amat MENCINTAI dirinya..... hingga meletakkan aku pada sudut yg terpaksa memikirkan keTIDAKPASTIan yg amat aku takuti..... n tercipta lah suatu melodi yg berhiaskan lirik kata ini (hehe, aku mmg takkan puas utk mencipta lagu2.....)


DEMI SEBUAH CINTA

sekali ku lalui,
saat yang tak pernah dijalani
tertinggal kesan bukan pada diri
namun di hati....

sering ku bayangkan
ingin ku rasakan
kasih yang berlimpah
menyelimuti diri yang kehausan
rinduuuuu....... oooooo

sekali ku lalui
saat yang tak pernah dijalani
tertinggal kesan tak kan pernah
padam dan terhakis.....

chorus/

ooooo.... kini aku tertinggal
dalam kelemasan rindu
ketakutan pada kehilangan
demi sebuah cinta

dan tak mungkin hilang
dan tak mungkin padam
hati yang terikat
jiwa yang tersemat
rindu saat bahagia
demi sebuah cinta

sekali ku lalui
saat yang tak pernah dijalani
tertinggal kesan tak kan pernah
padam dan terhakis.....

ulang chorus

sekali ku lalui,
saat yg tak pernah dijalani
tertinggal kesan bukan pada diri
namun di hati....


love u so much DUNIA dan AKHIRAT

Comments
3 Comments

3 ulasan:

aineeA.S berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
AFITI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu