http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

09 Ogos 2009

Sudah 1/2 Sem......

hmm.... untuk semester nie dah tinggal separuh lg nak habis, bermakna separuh jugalah aku akan ada di UPSI lg. Lepas tue aku akan berpraktikum, kalau takd aral kat SMK Trolak Selatan.... Maknanya, still ada separuh tahun lg utk aku habiskan tahun akhir nie.... Tamatkan pelajaran peringkat ISPM.... tp tak bermakna pelajaran ku tamat di peringkat ini.....

Apapun, aku dah mula terkenangkan perkara2 yg telah aku lalui semasa di sini.... hmm byk yg terakam di ingatan namun tak byk di lensa kamera... Sudah hampir 4 tahun di sini..... byk sgt2 kenangan, sayu pulak bila sambil2 gelak2 ngan kawan2 kali nie aku terbayangkan saat2 camtu sukar utk terulang lg bila semua dah membawa haluan masing2 membina kerjaya.....

Sudah 1/2 sem nie, aku harap semuanya berjalan lancar n happy kerna masih ada separuh masa lg utk kami bersama.... Lepasnie bila mula praktikum iaitu awal tahun depan kita kan mula terpisah2 n maybe masa konvo jumpa kejap then lepas tu semua.......... ahhhh, bayangkanlah sendiri.....

utk separuh masa yg ada lg nie, aku ingin mengucapkan selamat kita menghargai sebaik-baiknya kpd kawan2 ku terutamanya kpd ZAINI, IMAN, EPY, HAN, ARIE (jmk), ROBIN, MAEL, MUSLIM AIDA, FITI, SUE, ELA, ZAZA (jmk), dan semuanya yg still ada bersama2 atau tiada..... Aku sayang kamu semua.....
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu