http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

01 Februari 2009

Hari2 yg Memenatkan namun Penuh Pengalaman

aku takde dlm ini gbr sbb semput hahaha


Hmm..... saat ini aku baru sahaja pulang dari Kem Lambaian Danau, Jasin Melaka. Tamatlah sudah Kursus Pemantapan Rakan Exco UKLK yg berjalan dengan baik aku kira.... Jutaan ucapan terima kasih buat pihak pengurusan kem kerana menyediakan aktiviti yg boleh aku masukkan dalam list terbaik sepanjang pengalaman aku mengikuti program, kem atau kursus. Sesungguhnya pengalaman itu byk bertebaran di sekeliling kita. Apa yg di perlukan adalah kesudian kita untuk mengutipnya.....

Hmm.... tengoklah beberapa gambar yg aku ambik dr blog fotoKLD... gbr2 lain tunggu ekk.... apa yg pasti kumpulan aku jd tumpuan masa berakit hahaha. yer ke.......perasaan, ape2 pun gbr kami byk kat situ walaupun tak nampak aku sbb kecik sgt.... hahaha APA YANG PENTING KERJASAMA!!! huhuhu

Lactogen Group


Still group aku huhuhu


juga group aku
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu