http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

30 April 2008

Exam oh exam.....

hmm... lambat sungguh masa berlalu.... waaa aku smkn tak tertahan dgn exam nie....

esok aku ada paper pengantar etika... dlm masa 3 jam aku habiskan semua 10 bab....
main sekilas2 pandang saje... malas aku nak tumpu betul2...
aku berserah.... ingat syukur, kalau tak ingat redha... ahakzzz

garis2 kat ayat2 die pun main2 jer... mmg habiskan aku nye pen...
pastu main cacak2 kan pen pulak.... main jentik2 getah.... waaa boringnye nak membaca...
hai... apa nak jadi nie.....


sesekali tgk rumate lena jer tido.... aku pun nak tido gak tp takut.... kononnye tak habes study lg...
apa nak jd nie, angan2 nak berjaya tp malas....




tegak berdiri semuanya.... ahakzzz...
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu