MuRiD Ku

27 Januari 2009

Kenapa TSUNAMI HATI???


Hmm... sebelum ini aku tak pernah pun hebahkan blog TSUNAMI HATI nie. Segala yang aku tulis tak siapa yg tau n kadang2 yg aku tulis tu aku padam balik.... dah byk kali dah camtu. Hanya beberapa yg bertanyakan blog ini saje yg pernah melawatinya namun hanya beberapa. Namun setelah di berikan tugasan oleh En Aziz untuk semua pelajar kelasnya mempunyai blog. maka ramailah pulak yg menjumpai blog ini...... Itu tak mengapa.....

Yg menjadi peliknya ada yg mula bertanya "KENAPA TSUNAMI HATI BLOG KO???", "KO MASIH DALAM RASA MACAM SEMESTER LEPAS KE......???"

Jawapannya tidak kawan2... blog TSUNAMI HATI ni takde kena mengena dgn kisah celaru aku semester lepas... yg pasti blog ini muncul sebelum itu lg...... dan kini serta hari ini aku rasa senang n tenang tak seperti sem lepas, namun utk ubah nama blog ini tidak sesekali kerana ia membawa erti tersendiri.......

Pasti ada yg masih mahu jawapannya kenapa..... mudah, Tsunami Hati..... biar hanyutkan jiwa...... lambang Hati yg penuh bergelora tiap tika kerana terkandung sepenuhnya harapan n impian lantas koleknya adalah Jiwa yg hanyut di bawa arus yg tak kan reda selagi tidak sampai ke destinasi........
Catat Ulasan

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu