http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

17 Februari 2010

Jauh di Sudut Hati,,,,

Baru semalam aku memasang nekad yg terpahat dan takkan terpadam, saat dan ketika itu aku yakin dan percaya.... apa yg aku kejarkan adalah pembangunan diri n kerjaya yg semaksimanya.... biarpun apa yg dikata namun aku tetap utuh memaku nekad....

Aku juga memasang janji dan tak akan berpaling lg, selagi aku tidak berjaya dalam maksud matlamat yg aku tetapkan tiada perkara lain yg akan aku fikirkan.... kerana aku terlalu inginkan harapan n impian aku terletak pada tanah yg bernama realiti....

Dan aku telah berikrar dalam diri, selagi aku termampu aku akan terus merancang dan melaksana apa yg boleh memacu potensi diri.... usaha dan terus berusaha tanpa henti dan terhenti....

Untuk segala nekad, janji dan ikrar itu aku menutup seketika pintu hati untuk semua perkara2 lain.... paling utama soal hati n perasaan yg selama ini sering menganggu dan membuat aku tidak keruan.... namun kini aku semakin yakin yg aku boleh berbahagia dgn kerja2 n pelajaran aku sehingga ke puncak yg paling tinggi....

Maaf kan aku wahai hati n cinta.... ruang untuk menempatkannya adalah ditangguhkan sehingga 7 tahun mendatang.... Namun....

Hati aku tetap bertanya pada diri, apakah ada yg masih menunggu diri ini saat dan ketika itu kerana 7 tahun mendatang maha lama......

Aku menjawab.... masa akan menentukan segalanya terutama soal cinta dan perasaan.... Cinta Sejati akan sentiasa mengekori aku walaupun aku menetapkan 1000 tahun mendatang..... Insyallah.......
Comments
2 Comments

2 ulasan:

Miss Bieb berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
BONDA MULTI SERVICE's berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu