http://picasion.com/gl/1Ml2/

MuRiD Ku

15 April 2009

Yeah... ku temui jawapan.....

Belum pun exam lg, aku telah temui beberapa jawapan yg aku perlukan heheee..... Ops, jgn salah faham, jawapan tu bukan jawapan exam la tp persoalan kenapa aku suka merepek dalam ni.... Sbbnya, takde mende pun, saje jer nak legakan perasaan. Maaf kepada pembaca yg tertanya-tanya coz situasi tidak lah seberat penulisan hehehe.... yg memberatkannya aku jugak. Tp kdg2 kita perlukan perluahan walaupun dalam keadaan tidak nyata. Nak luahkan pada manusia, diorang tension nak exam nie.... So sambil2 wat kerje, sambil2 tension aku pun meluah siratan yg tersurat... Hai entahlah, skrg bila dah fikir2... hmm, agak bodoh jugak masa tue ekk...

Apa2 pun kerja akhir yg perlu aku settle kan adalah proposal... Hmm, dalam semangat2 nak buat... aku rasa macam tak sihat jer... Badan panas, kerongkong perit.... Waaaa aku nak demam ker? Jgn la, dah dekat exam ni..... Apa2 pun aku akan mulakan balik proposal yg hampir selesai setelah tergendala dgn laporan Kem Kaunseling Kelompok..... hmm, next week kena hantar kat Dr Jaz dah.... Moga2 dapat lah aku idea hari ni utk bermain fakta dan manipulasi ayat utk cantikkan proposal aku tu... Kadang2 huraian yg menarik terhadap satu2 fakta tu dpt menunjukkan kehebatan satu2 proposal tersebut....

Maka, tunggulah aku sempurnakannya.............!!!!!
Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

NoTa CiNtA uNtUk ChEkGu